Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Θέλω να γίνω τηλεόραση!


κθεση π μαθητ το δημοτικο μ θέμα: «Τ ν ζητήσω π τν Θεό»
«Θεέ μου, πόψε σο ζητάω κάτι πο τ θέλω πάρα πολύ. Θέλω ν μ κάνεις τηλεόραση.
Θέλω ν πάρω τ θέση τς τηλεόρασης πο εναι στ σπίτι μου.
Ν χω τ δικό μου χρο.
Ν χω τν οκογένειά μου γύρω π μένα.
Ν μ παίρνουν στ σοβαρ ταν μιλάω.

Θέλω ν εμαι τ κέντρο τς προσοχς κα ν μ κονε ο λλοι χωρς διακοπς ρωτήσεις.
Θέλω ν χω τν δια φροντίδα πο χει τηλεόραση ταν δν λειτουργε.
ταν εμαι τηλεόραση, θχω τν παρέα το πατέρα μου ταν ρχεται σπίτι π τ δουλειά, κόμα κι ν εναι κουρασμένος.
Κα θέλω τ μαμά μου ν μ θέλει ταν εναι λυπημένη κα στενοχωρημένη, ντί ν μ γνοε
Θέλω τ΄ δέλφια μου ν μαλώνουν γι τ ποις θ περνάει ρες μαζί μου.
Θέλω ν νοιώθω τι οκογένειά μου φήνει τ πάντα στν κρη, πότε – πότε, μόνο γι ν περάσει λίγο χρόνο μ μένα.
Κα τ τελευταο, κάνε με τσι στε ν τος κάνω λους ετυχισμένους κα χαρούμενους.
Θεέ μου, δε ζητάω πολλά. Θέλω μόνο ν γίνω σν μι τηλεόραση.»

Τ δασκάλα πο τν διάβασε (καθς βαθμολογοσε) τν κανε ν κλάψει.
σύζυγός της πο μόλις εχε μπε στ σπίτι, τ ρώτησε: «τ συμβαίνει;»
Ατ πάντησε: «Διάβασε ατ τν κθεση, τν χει γράψει νας μαθητής μου».
σύζυγος επε: «Τ καημένο τ παιδί. Τ διάφοροι γονες εναι ατοί!»
Τότε ατ τν κοίταξε κα επε: "Ατ κθεση εναι το γιο μας..."
 πηγή: εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...