Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Δεν έχει μεγάλη σημασία το αν ζεις ή αν πεθαίνεις...


Κάποτε γυρνώντας από μία καλοκαιρινή κατασκήνωση, έφηβος πια, με περίμενε ο πατέρας μου γεμάτος ανησυχίες για τον τρόπο λειτουργίας αυτής της κατασκήνωσης.


-Νόμιζα πως κάτι σου συνέβη, μου είπε.
-Περίμενες πως θα έχω σπάσει το πόδι ή το κεφάλι μου; τον ρώτησα επιπόλαια.
Κι εκείνος, με τη νηφάλια αγάπη που πάντοτε τον χαρακτήριζε τόσο έντονα, μου απάντησε σοβαρά:
-Όχι, κάτι τέτοιο θα είχε μικρή σημασία. Φοβήθηκα μήπως έχασες την ακεραιότητά σου. Να θυμάσαι πως δεν έχει μεγάλη σημασία το αν ζεις ή αν πεθαίνεις. Αυτό που πραγματικά μετράει και θα έπρεπε να μετράει και για σένα και για τους άλλους, είναι ο σκοπός για τον οποίο ζεις και για τον οποίο είσαι έτοιμος να πεθάνεις.

"Ο θάνατος ως κέρδος"
Antony Bloom

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...