Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Η ευχή προς τον φύλακα Άγγελο. (Κείμενο-Μετάφραση)

 

Η παρακάτω προσευχή στον φύλακα άγγελό μας την βρίσκουμε στο τέλος του Μικρού Αποδείπνου. Καλό είναι να την λέμε τουλάχιστον το βράδυ πριν κοιμηθούμε.


Εχ ες τν φύλακα γγελον
γιε γγελε, φεστς τς θλίας μου ψυχς κα ταλαιπώρου μου ζως, μ γκαταλίπς με τν μαρτωλόν, μηδ ποστς π᾿ μο δι τν κρασίαν μου· μ δώς χώραν τ πονηρ δαίμονι κατακυριεσαί μου τ καταδυναστεί το θνητο τούτου σώματος· κράτησον τς θλίας κα παρειμένης χειρός μου, κα δήγησόν με ες δν σωτηρίας. Ναί, γιε γγελε το Θεο, φύλαξ κα σκεπαστς τς θλίας μου ψυχς κα το σώματος, πάντα μοι συγχώρησον, σα σοι θλιψα πάσας τς μέρας τς ζως μου, κα ε τι μαρτον τν σήμερον μέραν· σκέπασόν με ν τ παρούσ νυκτ κα διαφύλαξόν με π πάσης πηρείας το ντικειμένου, να μ ν τινι μαρτήματι παροργίσω τν Θεόν· κα πρέσβευε πρ μο πρς τν Κύριον το πιστηρίξαι με ν τ φόβ ατο κα ξιον ναδεξαί με δολον τς ατο γαθότητος. μήν.
Μετάφραση
γιε γγελε, προστάτης τς κακς ψυχς μου καί ταλαίπωρης ζως μου, μή μ᾿ γκαταλείψεις τόν μαρτωλό, οτε νά φύγεις πό κοντά μου, πειδή εμαι συγκράτητος μήν πιτρέψεις στό διάβολο νά μέ κυριεύσει μέ τή τυραννία το σώματος, πού εναι θνητό. Κράτησε τό κακό κι ξαντλημένο χέρι μου καί δήγησέ με στό δρόμο τς σωτηρίας. Πραγματικά, γιε γγελε το Θεο, πού εσαι φύλακας καί σκεπαστής τς μαρτωλς μου ψυχς καί το σώματος, λα νά τά συγχωρέσεις σα κανα μέχρι σήμερα καί μέ τά ποα σ᾿ πίκρανα. Νά μέ προστατεύσεις κι ατή τή νύχτα πό κάθε κακή διάθεση το ντιπάλου, γιά νά μή λυπήσω τό Θεό μέ κάποιο σφάλμα. Καί νά μεσιτεύεις γιά μένα στόν Κύριο γιά νά μέ στηρίξει στό σεβασμό πέναντί Του καί νά μέ κάνει ξιο πήκοο τς καλοσύνης Του. μήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...